Kızzlaaarr kızlaaar geçen gün konuşuyorduk dünyanın emziğini denedim hiç birini tutmadı philips alayım mı son çare diye. Buradaki bi arkadaşın tavsiyesiyle baby plus emzik aldım 0-2 aylık. Bebişle dünden beri uğraşıyoruz uyuyana kadar bi savaşımız var ama uyuyunca tutuyor emziği ağzında öyle öyle alışacak diye umuyorum. Meğersem diğer emzikler ağzına büyükmüş 🤦🏻♀️🤣Allahım ne kadar mutluyum yakamda broş gibi gezmeyecek artık inşallah 🤣🤣🤣