Herkese merhaba ben Ece. Başlıkta da belirttiğim gibi kızım Ela Sma tip1 ölümcül kas hastası. Henüz 9 aylık, yaklaşık 4 ay önce teşhisi konuldu ve o günden beri evladımı yaşatmak için bir mücadele içindeyiz. Buradaki bütün üyeler anne ya da anne adayı bu yüzden duyarlı olacağınızı biliyorum. Valilik İzinli bir kampnay başlattık ama sesimizi duyuramıyoruz. sma.elabeyazgul instagram sayfamızda bütün Bilgilerimiz mevcut bakabilirsiniz. Lütfen sizlerde sesimizi duyurmamıza yardımcı olun kızımı yaşatmak istiyoruz 🙏
Dualarınızı da eksik etmeyin olur mu 🙏
https://instagram.com/sma.elabeyazgul?utm_medium=copy_link