Dunyayigeziyorum Bebişim 2 aylık gözü mikrop kapmış dr a götürdük gözüne damla verdi ertesi gün sabah uyandık kulağından yoğun şekilde sarı sıvı gelmiş iltihap gibi. başına gelen var mıdır