Dün biontech aşısı oldum ilk doz. Bugün sanki sütüm az gibi geldi. Emin de değilim. Normalde mama vermiyorum. Ama bebeğim emdikten sonra arandı. Ağladı. Bende doymadığını düşünüp mama verdim 60 cc hepsini içti. Daha da olsa içerdi. Ama sonra kustu. Normalde kusma huyu yoktur pek. O yüzden emin değilim ama şüphelendim. Sizler aşı olduktan sonra nasıl oldu süt durumunuz