Bugün tam 10 günlük olduk arkadaşlar. Sütüm az olduğu için mama takviyesi ile gidiyoruz. İlk hipp marka ile başladık bitince cuma sabahı smaya geçtik. Ve cuma sabahından beri kakasını yapmıyor. Dün bütün gece poposuna zeytinyağı ile uyarma yaptık, sabah mamasına çok az zeytinyağı koyduk içirdik olmadı. En sonunda az önce 1 çay kaşığı zeytinyağı içirdik.
bazı yerlerde 4 güne kadar normal yazıyor ama ben mi panik yapıyorum? Yada yapmam gereken başka bir şey var mı? Yardımcı olursanız çok sevinirim
bu arada hem alttan hem üstten sürekli gaz çıkarıyor maşallah. Bağırsakları hareket ediyor elimi karnına koyduğumda hissediliyor ama kaka yapmıyor