Merhaba hanımlar daha 9 günlük taze bir anneyim bebeğim sarılık geçirdi 1 gün fototerapi aldık atlattık çok şükür şu an iyiyiz fakat kızım çok fazla uyuyor ve uyandıramıyorum bir türlü her yolu denedim ama uyandığında da emzirmeye çalışıyorum göğsümde uyuyor acaba acıkmıyormu?yada beklemelimiyim kendisinin uyanmasını nasıl bir yol çizmeliyim lütfen yardım edin