Nazife1071 oluyor canım bazen tutmayabilir sıkma canını😉 ben sütü ısıtıyorm hava daha serin olduğu için ılıktan yapmıyorm, altına battaniye seriyorm koyuyorm sütü bi kaseye mayayı koyuyorm üstüne sıcak sütten koyup ılıtıyorm sonrada kabın bi kenarından mayayı döküyorm iki tur karıştırıyorm sonra kapağını kapatıyorm üzerinede bi battaniye atıyorm 5-6 saat mayalıyorm sonrada hiç oynatmadan dolaba alıyorm ertesi gün kullanıyorm genelde akşamüstü mayalıyorm gece alıp dolaba koyuyorm ertesi güne kullanabiliyorm 🎈