Asiyetogac_12 Kızlar oğlum 5 aylık şimdiye kadar sleppy kullandık doğduğundan beri ama artık sanki artık pek kullanışlı begenmiyorum çok çabuk doluyor aceba büyüdükçe mi böyle oldu sizler hangisini kullanıyorsunuz
Cheddar Asiyetogac_12 ilk11ay prima premium care kullandım. 13aydır da sleepy külot bez kullanıyorum memnunum ikisinden de
Dandinidastana bimin bezini kullanıyorum bi sıkıntı olmadı şimdiye kadar. baby turco da kullandım oda gayet güzel
Balkizlarim Asiyetogac_12 Sleepy kullandım 3 kizimdada şuan artık beze bay bay yaptık darısı başına 😘🌹
Hale007 Asiyetogac_12 prıma aktıf bebek bezi yada prıma premıum care ben ıkısınıde kullanıyorum çok memnunum primadan 😊
Deletedmom896 Asiyetogac_12 Sleepy evet çabuk doluyor ve lastik izi oluyor prima premıum care külot bez kullanıyorum her yönden çok kullanışlı
Sila91 Asiyetogac_12 ben tesadüfen can bebe aldım. Molfixin numarası yoktu.bazen gece boyunca degistirmiyorum hiç sızıntı yapmıyor. Diğer kaliteli bezler ne kadar nemli bırakıyorsa o kadar nemli oluyor poposu. Kullanılabilir,en azından deneyebilirsiniz.
zeyzey77 Asiyetogac_12 Sleepy ile baby turco aynı yerde üretiliyor. Baby turco sleepyden bir tık daha düşük kalitede. İç yüzeyi yumuşak ama dış yüzeyi sleepye göre biraz daha poşetimsi. Ayrıca azıcıkta çiş yapsa çok ağır bir koku yapıyor . Bazen az da çiş yapsa bezde sarkma oluyor. Canbebe aldım nasıl diye. Ebat olarak dıştan baby turco ile aynı ama bantları daha kısa ve fazla esnek değil. Baby turco ya göre daha ince. İç şekli biraz Prima aktif Bebek gibi boşlukları var ama renk ve doku olarak benzemiyor tabi ki . Bende kararsızım şimdi hangi bezi kullansam diye
Babybloom Asiyetogac_12 doğduğundan beri prima premium care kullandım çok da memnundum ama artık o kadar para vermek istemedim. Ara ara zaten başka bezler de denemiştim. Şimdi ya minnies ya bebem natural alıyorum ikisi de güzel bence
lgsya Asiyetogac_12 ılk bır ay molfix sonra bım bezı der susarım🤭☺️ Bızde pişik fılan olmadı gayet memnunuz suan 7 aylıyız
SeverusSnape Asiyetogac_12 doğduğundan beri Prima kullanıyor kızım. Arada farklı bezler denedim ama çoğu pişik, mantar yaptı. Sleepy çok sıkı ve kalın bir bez bi de bence. Şu an 25 aylık, Prima külot bez kullanıyor. Büyük rahatlık ikimiz içinde.