Nurish Merhaba güzel anneler bugün 15. günümüz bir türlü iyi olamıyoruz sürekli hasta hissediyorum öksürük baş ağrısı boğaz ağrısı bu normal mi ? Hastalığı 14 günden uzun süren var mı
Cheddar Nurish 20günde anca toparlamıştım ben uzun süre burnumdan konuştum diyebilirim sanki burnum tıkalıymış gibiydi.
Mehtap3118 Merhabalar benim bugun testim pozitif cikdi bebegim 6 aylik neler yaptiniz takviye olarak kendinize yardimci olursaniz cok sevinirim.
Nurish Mehtap3118 çok çok geçmiş olsun canım ben emzirme vitamini kullanıyordum ona devam ettim ekstra bişey yapmadım ama benim süreci iyi idare edemedim kendime dikkat edemedim ve iyileşmem çok sancılı oldu hala iyileşemedim bol bol dinlenmenizi tavsiye ederim
Cheddar Nurish bende sadece öksürük vardı ateşim olmadı hiç. Öksürük 1ayda anca geçti. Zencefil bal limon yapıp yemiştim sabah akşam. Teşekkür ederim size de çok geçmiş olsun