Buket_aliismail Arkadaşlar bebeğim 2 aylık emiyor şu an. Saçıma acaba Ombre yapsam bi zararı olur mu yaptıran var mı?
Pinky35 Buket_aliismail ben boyamıştım canım ama daha erken bir ⅘ aylık olsun istersen ondan sonra. Evde boyayacaksan bebekle birinin ilgilenmesi gerekiyor. Ben kendim boyuyorum sürekli evde annem bakıyor 1 saat kadat çünkü çok kokuyor
acimavi Buket_aliismail ombre uçları yapılan bir işlem olduğu için yani boya teninize değmediği için sodun olmaz diye biliyorum. Saçlarım uzun olsaydı ben de yaptırırdım☹
acimavi Yeniaanne ben bu şekilde biliyorum, boya teninize değince kimyasal geçtiği için zararlı diye biliyorum🙄 bir programda da görmüştüm kadın emzirdiği için saçlarının uçlarını boyatmıştı