mommohter Arkadaşlar kızım sabah kahvaltısını yapar aralarda beni emer ama onu saymicagim öğlen kesin bir çorba icer sebze yoğurt falan 3 4 gibi meyve yer puresini ya da karışık meyve sonra yoğurt yer en son akşam uyumadan önce kaşık mamasi yer sizce nasıl
ikizlerinannesi2985 mommohter gayet güzel. Ben akşamları kaşık mamasını sadece haftada 1 ya da 2 gün veriyordum, biberonu azalmış oluyordu çünkü. Yeterli bence🌸
Mihrimah3 mommohter gayet güzel yiyomuş biz o ayda tadımları yapıyoduk 9 aya kadar iki öğün veriyodum bide arada meyve yoğurt falan. 1 yaşına kadar ağırlıklı beslenme anne sütü olmalı
mommohter ikizlerinannesi2985 teşekkür ederim canim hangi kaşık mamasini kullanıyor sunuz ben genelde meyveli elmalı falan alıyorum sizin memnun kaldığınız varsa söyler misiniz 🤗
Beyezebeyereka mommohter Yeterli bence. Doktorum sütün olduğu taktirde her daim önceliğin anne sütün olmalı der.
ikizlerinannesi2985 mommohter hero baby nin sütlü elmalı ve pirinçli unlusunu kullanıyorum. Sen hangisini kullanıyorsun canım?
Rana-6 mommohter çok değilmi benim kızım 6 ay 19 günlük hala tadım yapıyoruz fazla verince rahatsız oluyor bikaç defa öğün olarak vereyim dedim huysuzluk yaptı şimdi yine az az tadımlık veriyorum
Damla90 Rana-6 merhaba benim bebeğim de 6 ay 10 günlük ben de hala tadım yapıyorum, Daha fazlasını yiyemez gibi geliyor zaten ağzıyla itiyor hemen doyuyor bebişim. Ne zaman iştahları açılır acaba ?
mommohter -_-hUysUzvetatlikadin canım sebze çorbası yapıyorum kabak patates havuç pirinç ilk bir kaç gün yemedi ama sonra yedi şu an çok güzel yiyor çok şükür yoğurt çorbası yapıyorum canım şu an bunlar 🤗🤗