e_yildiz1 Fransa’da yaşayan annelere sorum.. bebeğinizi kreşe vermek istediğinizde belediyeden mi başvuru yaptınız yoksa her bölgenin farklı mı birde. Belediyeye başvuru yaptıktan ne zaman sonra kreş çıktı 🙏🏻