Merhaba yaklaşık 10 ay önce spiral taktırdım kontrolünede gitmiştim bi sıkıntı yoktu şimdiye kadar ama bu ay adetim 7 gün sürerken bittikten sonra tekrar başladı 13 gün falan sürdü bittikten sonrada 3 4 gündür rahim ve kasık ağrısı var doktor stres kaynaklıda uzamış olabilir dedi ama yarına randevu aldım gidicem 10 ay sonra katabilir mi ya sizinde böyle uzadığı oldu mu hiç