Merhaba arkadaşlar size sorum varrrr
İkiz annesiyim 5 aylık olcak oğullarım meme vermiyorum sütüm olmadığı için,mama veriyorum ama ne yazık ki mama da doyurmuyor,1 saatde yada yarım saat olmadan tekrardan veriyorum mama.5 aylık olunca ek gıdaya başlasam bir sakıncası var mı yok mu ,sorun olur mu???önerisi olan anneler lütfen yazsın 🤲💕