FatmaRusan benimde eşim amelıyat oldu geçen ayın 9 unda evlat gibi olmuyo ama o süreçte bizde çok yıprandık çünkü bu tarz amelıyatlar risklı amelıyatlardan ama emınım bebeğiniz atlatacak çünkü küçüklerin büyüklere oranla iyileşme süreci çok daha cabuk oluyor eşim ameliyat olurken görmüştüm milyonlarca bebek var öyle ama çok çabuk toparlayan dualarımız sizinle