_kuzucuki Kızlar 2 aylık bebeğim var bebek arabası düşünüyorum hafif, arabaya koyunca fazla yer kaplamayan kaliteli ürün önerir misiniz 🙏🏻
Barlasb10 Ben kanz c-go kullanıyorum kabin boy kendi kapanıyor tam yatma özelliği var gayet memnunum kullanımı sürüşü falan da çok hafif