Kızlar merhaba ben doğum yapalı 4 ay oldu normal doğum yaptım 20 yaşındayım yırtığım falan olmadı zor bir doğum oldu ilk oldugu için sanırım ama onların atığı kesi var iyileşti tabi ama ağrı hisediyorum dikiş yerinde hafif bastırınca da acıyor normalmi ilişki sırasında da canım çok yanıyor acaba içten çokmu dikildi bilgisi olan?????