Thesra Alminam Ay şuan baktım geçen hafta aldığım aylık paket şuan 249 tl olmuş inanamıyorum şoktayım 130 tl ye almıştım😱😱😱😱 en uygun şuan e-bebekte varmış bu arada
theQueen Alminam Bezegen diye bir uygulama var AppStore da indirip en ucuz bebek bezi nerede diye bakabilirsiniz 👍🏻 Marka ve kiloya göre ayrım yapıp gösteriyor ☺️ Tavsiye ederim
Alminam Thesra Bez orjinal oluyor değil mi yorumlar da bazıları sahte prima falan yazmış da sen memnun musun? Kaç günde gelio
Thesra Alminam Evet orjinal ben hep ordan aliyorum daha sahte olarak denk gelmedim olcagini dusunmuyorum ben kullaniyorum surekli memnunum
theQueen Alminam android kullanmadığım için bilmiyorum isterseniz bir bakın playstore dan belki vardır ☺️
Sibelkrtp 2 hafta önce cosmatica diye bi siteden aldım 3 numara 204 95 liraya suan orda da 150 lira çıkmış kampanya yapmıştı orjinal bi sıkıntı yok bezlerde
Thesra [bilinmeyen] Saka gibi afedersiniz copa aticagimiz beze 250 tl vermek hic mantikli degil sasirdik milletce🙄🙄🙄🙄
Uygarbebek Alminam bugün e bebek internet sitesinden 3 numara 204 tane olanını 130 tl ye aldım .. tanesi 63 kuruşa geliyo son zamanlarda bulduğum en uygun yer gbi geldi ...
Uygarbebek Alminam şuan 184 tl gözüküyor benim aldığım 🙃 .... bu nasıl fırsatçılıktır anlayamadım bi gün arayla 50 lira zam yapılır mı !!! Şikayet etmek lazım