Kızlar 1 yaşına kizim var bu zamana kadar hiç mama kullanmadık simdi sütüm azaldı sadece gece uyandığında emiyor gündüz zaten çalışıyorum azaldığı için sagmayi da bıraktım. Mama aldım aptamil, hip, kaşık maması fakat hiç birini yemiyor istemiyor. Ne yapabilirim bu durumu yaşayan oldu mu ?