Hazarr Merhaba anneler 3 yaşında oğlum var bu yıl kreşe başladı ilk iki gün öğretmeniyle vakit geçirdi baya güzeldi sonrasında cuma günü sınıfa girdi ilk defa baya tedirgin oldu acaba alışması için neler yapmalıyım öneriniz varmı baya hevesli aslında ama 🍀
Badem Hazarr benim oğlum da temmuz doğumlu 3 yaşında. 3 gün gitti kreşe bir hafta hasta oldu ara verdik, pazartesi devam edeceğiz umarım alışma sürecinde başa sarmayiz. Yarım gün mü tam gün mü sizin
fetuska09 Hazarr benim oğlumda 40 aylık kreşte 2. Haftası şükür sevdi iyi gidiyor ama yapılan hiçbir yemeği yemiyor sıkıntımız o öğretmenimiz zamanla aşıcaz diyor ama bakalım inşallah öyle olur bu arada siz tam gün mü veriyorsunuz
BaharEerva Nerde kalıyorsun acaba ne kadar fiyatı bnde oglumu vermek istyrm Vanda asırı pahalı Bi bbegm oldu oglum asırı agresif hırcın
Hazarr Merhaba ben gaziantepte yaşıyorum yıllığı 32 bin aylık 3200 e geliyor bize baya ilgili güzel bir okul bu arada asla alışmaz dediğim panik yaptığım oğlum çok güzel bi ilerleme kaydetti 🙏🏻
Hazarr BaharEerva bence öğretmen çok önemlii biz şanslıyız oğlum öğretmenini çok benimsedi ve güvendi öyle olunca alışma süresi çok daha güzel ilerledi
ggzmkrcc Hazarr benmde 26 haziranda 3 yaşına girdi bugün bi yerle görüştüm yarın ilk defa götürcem 1–2 saat alışmaya çalışıcaz merak ediyorum nasıl olacak siz zorlandınız mı kaç saat gidiyor
Hazarr Badem yarım gün olarak başladım sabah 11 de götürüyorum 15.30 dan sonra alıyorum siz kararlı durursanız eminim hemen adapte olucaktır
Hazarr ggzmkrcc ilk bir kaçgün zor geçiyor gerçi her çocuk farklı alışma süresi geçiriyo biz baya zorlandık ama şükür sevdi alıştı öğretmenimizi çok sevdi benimsedi oğlum öğretmen yaklaşımı çok önemli 😇