Arkadaşlar 3 yıllık evlıyım evlılıgımin başındam beri ara ara ilişkiden sonra kan geliyordu bır doktor tahriş oluyor falan demıstı sımdı 6 aylık oğlum adet falanda hemen oldum yıne ılıskıden sonra kan geldi çok çok değil öyle akıntı gibi gelıyor varmı aranız da yaşayan bu durumu?