Glysrcn güneş görmediğimiz için malum pandemiden dolayı hep evdeyiz nerdeyse ve yediğimiz yiyeceklerden yeterince vitamini alamadığımızı düşünüyorum ben bıraktım hamilelikten sonra ama hep eksik bende gebe kalınca da daha da düşüyor iki gebeliğimde de şiddetli el omuz ağrılarıyla öğrendim gebe olduğumu çünkü direkt d vitamini düşüyor kalmıyor vücutta zaten yeterince düşük o yüzden bi tahlil yaptırıp düzenli kullanmalıyız diye düşünüyorum kadınların d vitamini hep eksik özellikle kapalı kadınların daha düşük, bunu söyleyen ben tabi ki kullanıyor muyum hayır herkesin sağlığına varım kendime yokum bir türlü 😬