Doğum yaptiktan 1ay sonra şiddetli bı şekilde kabızlık yaşadım ve basurum oluştu ben basur zannederken meğer iki tane catlagimda oluşmuş ağrısından duramadim iskenceydi ameliyat oldum bir ay geçti ameliyatın üstünde çok şükür ağrım yok ama hala tuvaletimi yaparken zorlanıyorum önceden üç günde bir yaparken zeytinyağı içerek bunu hergune düşürdüm ama yine çok afedersiniz katı visekilde yapıyorum ve zorlanıyorum bu şekilde giderse çatlak yine tekrsrliycak sürekli ikiniyorum çünkü eczacidan diski yumuşatıcı istedim o da.sokol adında bir ilaç verdi emziren anneler daha önce.kullandibiz mı içtikten iki saat sonra.emzir dedi kullanım talimatı da da anne sütüne geçip geçmediği bilinmemektedir olası hasar riskine karşı kullanmayın yazıyor sizce ne yapmalıyım