1 hafta önce bir haber alıp bayağı üzülmüştüm sonra sütüm azalmaya başladı bu sefer azaldığını kafama takıp eskiye döndüremiyorum 😩 solgar,humana,karpuz,helva,bestlak,multimalt hepsini hepsini deniyorum ama göğüslerim sertleşmiyor acaba terbiye olmuş olabilir mi ? Kızım iki buçuk aylık ağlamıyor 5-6 çişli bez de alıyorum. meme terbiye olduysa tekrar çoğalma gibi bir şansım olur mu ? İstemsizce kafaya takıyorum bu durumuuuu 😢😢😢