sarpinko bizim de 4-5 gün düşmeyen ateşimiz vardı tam diş dönemine denk gelmişti diştendir demiştim ama 4-5 gün sonunda döküntüler oluştu 6. Hastalıkmış, yüksek ateş, iştahsızlık, hafif ishal ve iki üç defa kusmuştu onun dışında burun akıntısıydı öksürmeydi hapşırmaydı hiçbir şey yoktu, zaten viral hastalık olduğu için tedavilik bir durumu pek yok döküntüler oluşunca doktora gittik erken geçmesi için alerji ilacı vermişti o kadar tabi bu süreçte ateşine çok dikkat ettik ateş düşürücü düzenli verdim duş aldırdım üstünü ince tuttum nöbet tuttuk ateşi için