Merhaba kızlar. Bebeğim 4 ay 20 günlük. Prematüre doğdu 32+3 de. Şu an vaktinde doğmuş gibi. Öğretmenim işe başlıyorum. Ders saatim çok değil. Sabahları 4 saat dersten sonra bitiyor. Bugüne kadar 3 saate bir sağdım. İşim olunca ya da bazen geceleri 3,5 4 saate uzuyor. Sütüm yeterli buzluğa da atabiliyorum hala. Dersim erken bitse de okulda olduğum 4 gün sağım sürem 4,5 saat olmuş olacak. Sütüm kesilir diye strese giriyorum. Bariz bir azalma olur mu sizce?