Minikellerim iki ayda 14 kilo verdim hicbirsey yapmadım dogru düzgün oğlumdan vakit bulup yemek yiyemiyorum bol bol süt olsun diye su iciyorum sadece arada yulaf yiyorum kahvaltı yerine yeri geliyor ekmekte yiyorum sadece bol su iciyorum birde bebegim kolik surekli bebegim kucagimda zıplıyorum gazını cikartabilsin diye sanırım bu sekilde verdim