Kadriyek 31 günlük oldu bugün 20 günlükken falan doktora gitmiştim düşer dedi fakat hala düşmedi sağlık ocağındakiler çocuk doktoruna götür dediler fakat götüremedm göbeği böyle geç düşen oldu mu hanımlar ?
GiybetReis Kadriyek üstte kalsın bilgim yok. Sürekli kuru tutuyorsunuz değil mi göbek bağı ve etrafını? Bebek bezi dışında kalıyor mu?
Cicek_Gokce46 Kadriyek 15 gün içinde düşmezse riskli demişti bize doktor ihmal etmeyin enfeksiyon kapabilir
Pinarnehir Benim kardeşimin başına gelmişti ebe göbek bagina ilk düğümü iyi atamadığı için 2. Yi atmis gec farkedildi tabi 1 aylik falandi devlet haatanesinde yaktilar sonra gibek bağını bir sıkıntı olmadi suan gayet sağlıklı gec kalmayin hemen gidin
Kadriyek Cgdmltr93 ilk banyosunu yoğun bakımda kaldı doğumdan sonra orda yaptırmış hemşireler göbeğinde serum takılıydi hiç bilmiyorum
Browni_61 Kadriyek 1 hafta 10 gun icide dusmesi lazim normlde bukdr surmemesi gerkiyo.Baska bi doktora göturn.Size 1 ay gecmis dusmemis gobek icn hangi bilmis doktr duser diyip geri gönderiyo.Cok fazla olms baska doktra gidn Benm bbegm 9.10 günlük falandi galiba göbeği dustgnde.Bide banyo falan yaptirirken göbeği islatmadinz dmi kuru tutulmasi lazm bezi taktgnzda gobegn bezin ustunde kalmsi lamz
Kadriyek Doktora götürdüm dikiş kalmış göbeğinde o tutuyormus göbeğini Dikişi kesti doktor tşk ederim hepimize korkulacak bişey yokmuş çok şükür