Feyzam_12 Kızlar 4 aylık kızım var, kulaklarını çok asılmaya başladı, iltihap var mıdır desem annem ağrısı olur, duramazdı dedi, kepçe kulak olacak bu gidişle asıla asıla 🙄🥴 ne yapmam gerekiyor
melike5461 Feyzam_12 doktora götür değişiklik varsa cnm ama annenin dediği gibi iltihap ağrı yapar ve ağlar onla alakası yoktur. Bebekken kulak problemleri çok kolay halledilebiliyo bantla falan
E_doga Feyzam_12 ben de bu yüzden kaç kere götürdüm. Kulağına o kadar asılıyordu ki cidden kepçe olacak diye korkuyordum.. her bakan birşey yok dedi ben de anlamadım. Sonra kendiliğinden bıraktı
bbosphorussss Feyzam_12 dişten olabilir ama kulakta iltahapta olabilir.kulakta iltihapin 2 onemli belirtisi var onlar varsa zaten anlarsiniz. Kulakta akma yani kulak kirinin cok olmasi. Digeri de hep bi tarafa yasli oturma.ama sizin bebis daha 4 qylikmis oturmuyordur.belki yikarken su kacmistir
Feyzam_12 bbosphorussss onu araştırdım, su kaçarsa birşey olmazmış Bebeklerde, ondan da korkardım su kaçar mı diye😇