mira-1 Merhaba anneler yakın zamanda çalışmaya başlayacağım meme reddi yaşamak da istemiyorum biberon kullanımına yavaş yavaş başlamalı mıyım
melike5461 mira-1 ben ilk zamanlar sağdığım sütümü biberonla veriyodum sonra sütüm kesildi zaten. Nukun biberonunu tavsiye ederim emziği göğüs ucu gibi