ebannezm Kızlar emzirme dönemimdeyim ve aşı olacagım. Bebegimin 6. Ay aşılarını yaptırdık bu durumda biraz beklemem gereklimi yoksa hemen olabilirmym. Sizler nasıl yaptınız?
Tazeanne3434 ebannezm ben ilk dozu bebeğim 4 aylıkken yaptırdım 2. Dozu 5 aylıkken hemen emzirdim bi sorun yaşamadım
Duygusuz ebannezm olabilirsiniz benim ikinci dozum oglumun 6.ay asısına denk geldi hemşireye sordum sorun yok etkilemez olabilirsin demişti. Ama kol agrısı oluyor işte o yüzden ben birkaç gün beklemiştim
Gmomboys ebannezm 1,5aylıktı bebeğim ilk dozu yaptırdım 9haftalıkkende 2.dozu yaptırcam 3gün sonra.bi sorun yok,biraz kol ağrısı olmuştu parol içmiştim
ebannezm Tazeanne3434 bebeginiz 4. Ay aşısını oldukdan hemen sonramı oldunuz peki. Benimki 6. Ay aşısını oldu bende olacagım ama beklemem gerekirmi onu bilemedim.
Mertimmm Ben 6 aylikken ilk dozu yaptirdim 8 aylikken de 2. Dozu saglik ocagindaki hemsiremle konusmustum sizde bir danisin isterseniz ama bi sorun olucani sanmiyorum
Tazeanne3434 ebannezm aşıdan çok sonra oldum çünkü kol ağrısı ve yan etkiler olur diye korktum aşıdan sonra huzursuzluk olduğu için dinç olmam gerekirdi