Bizde dudak bağı vardı kestirdik resim çekmek hiç aklıma gelmedi ama doğar doğmaz gördüğümde aaaa dil bağı var dedim. Dili kalp şeklindeydi🤭 dilinin ucundan diş çıkacak yerin ortasına bi perde vardı. İsterseniz siz resim atın o şekilde olan anneler yorulmasın