Ugggg eskiden herşey yedirilirmiş , kaçınılmazmış yok alerji yok 3 gün kuralı yok aylık kilo hesabı gram gram kalori hesaplaması yoktu herşey organikti topraktan sofraya gelirdi şimdi neler dönüyor görmüyor bilmiyoruz zararıyla kalıyoruz. Eski toprak diye boşa demiyorlar sağlamdılar sağlam nesiller artık ne yazikki tükendi. Şimdi vitamini topraktan ,sebzeden, meyveden değil takviye ilaçlardan alıyoruz çok üzülüyorum cidden.