Busegokce merhaba, kg hesabına göre alabilirsiniz kıyafetleri. Benim kızımın karın çevresi doğduğu andan itibaren geniş olduğu için üstü olan hiçbir takımın altı olmuyordu. Beli hep sıkıyordu. Ben de takım almamaya, takımları kendim yapmaya başlamıştım.
7 aylıkken Mango 12-18 mont giyiyordu. Büyük oluyordu ama giydiriyordum. Aynı mont 18-19 aylıkken de oluyordu.