Cemre_61 ben Esra tırman a gidiyorum. Çok ilgili ve sevecen. Ne zaman yazsam hemen geri döner. Ses kaydı atar ayrıntılı bir şekilde anlatır. Zaten numarasını hemen veriyor. Kafanıza bir şey takılırsa internetten araştırmak yerine bana yazın diyor. Ben memnunum açıkçası.