Ipekoz 06tubik06 her şekilde tüketiyorum. Çayını da yapıyorum yemeklere bol bol kullanıyorum hatta soğan kavuruyorum üstüne bol bol kimyon çok güzel süt yapıyor öyle gazı da alıyor hem. Arada bir çay kaşığı atıyorum ağzıma toz şeklini ama çoğu insan öyle yutamaz 😅
Mercimekkoftesi Silikon uç ben kullandım ama sütüm yinr azaldı. Bebeğin tükürüğünün anne memesine değmesi gerekiyormuş uyarıcı olması ve süt üretimi için. Maalesef ben 1 ay bile emziremeden bitti sütüm
06tubik06 Mercimekkoftesi ben zorluyorum ama silikon üç olmadan asla ağzına veremiyorum üç defe doktora gittim bimsürü krem verdi kullanıyorum daha iki gün oldu inşallah geçer
Suu123 06tubik06 gümüş kapak kullandım ilk günden beri hiç yara olmadı çok şükür. Kreme bile gerek kalmadı. Süt yapanlar. Havuç rezene çayı humana cayi malt bira mayası ( kapsül ) paça çorbası tahin helvası ya da thin pekmez incir kesinlikle Bol sıvı az stres beni en çok stres etkiliyor 😔
06tubik06 Suu123 ben almamıştım işte şimdiki aklım olsq strws beni de etkiliyor ve şu aralar sürekli ağlıyorum emziremiyorum sütüm gidecek bebeğime yetemiyoeum diye