gezentianne Serrahanim Sezaryen veya normal dogumla ilgili değil 2 yıla kadar bile olmamamnız normal karşılanır emziriyorsanız. Ben 9 ay sonra ilk adetimi olmuştum
Serrahanim Demirnes dogumdan sonra 15 gun kanamam olmustu bebegim kirklamdigi gun adet oldum sonrasinda bidaha olmamasi endiselendiriyo emzirmiyorum sagip veriyorum yinede normal mi
Serrahanim gezentianne kirlimdan spnra bi defa oldum ikincisi olmadi birde sagiyorum kan degerlerim cok dusuk bu etkilermi bebegim cok kucuk daha
Tazeanne3434 Serrahanim ben 3. Ayda olmustum ama doktor 1 yıla kadar olmaman normal demişti süt koruyor derler
bukaga Serrahanim sütün azalmaması icin olmamak daha iyiymiş hatta 1 yıla kadar normal diyorlar ben de 5 aylıgım henüz olmadım