Günaydın anneler, yaklaşık 1 haftadır kızımı kendi odasında uyutmak için saatlerde uğraşıyoruz. En son gece uyutmaya çalıştık. Çok direndi ağladı ve sabaha nezle olmuş olarak uyandı. 😕 ayrı odalarda uyutmak için tavsiyeleriniz var mı? Kızım bana çok bağlı. Karnımdaki bebek dünyaya gelince o zaman psikolojik olarak yıpransın istemiyorum. Yardımlarınıza ihtiyacım var 🙂🌺