Arkadaşlar merhaba, 35 günlük kızımds 2 gündür aşırı geniz tıkanıklığı var bugün doktora götürdüm önemli birşeyin olmadığını söyledi burun spreyi verdi. Ama benim içim çok rahat değil nefes alırken çok tıkanıyormuş daha doğrusu balgam varmış gibi hırlıyor. Yaşayan ve önerisi olan varmı? Teşekkürler şimdiden.