Hanımlar ne durumdasınız siz 😅Bebişler ne durumda 😊Bizimki diş çıkarıyor 4 tane o yüzden mızmız bi de çok hareketli hiç yerinde durmak istemiyo yürümek istiyo 🙄o yüzden yoruluyorum baya.Geceleri uyanmazdı ama şimdi uyanmaya başladı.Düzelir mi acaba uyku düzeni 🧐