Atamom16 hayır hiç kuru olmuyo özellikle buharda pişirdiğimde çok lezzetli oluyor. Birde balık çorbası yapıyorum. Levrek ya da çipurayı tencerede bir bütün soğanla haşlıyorum. Daha sonra balığı ve soğanı sudan alıp, biraz pirinç,havuç ve patatesi minik küp şeklinde doğruyorum haşlıyorum. Balığın etini çok dikkatli ayıklayıp çorbaya katıyorum. Yalnız eti çok dikkatli ayıklamak gerek kılçık açısından. Normalde kendimize terbiyeli yapıyorum ama oğlum henüz 9 aylık o yüzden ekşi kullanmıyorum. Çok severek içiyor 🌸