Oglum 40 gunluk 10 gun hastanede yattik enfeksiyon icin ilk olarak orda kustu kalirken agizdan burnundan baya bi bosaldii 2 kerede evdeyken oyle oldu ve bunlardan once oglum cok rahatsizdi cok agliyo yemiyo duzgun uyumuyo hastanede hergun sabah 6 da ciplak tartiyoduk kiloda verdi hastaneden sonra acaba midesinimi usuttu napabilirimm bilgisi olan varmi