Anneler merhaba, adından çok emin olmasam da bu beşiğin aralıklı kısmına sarılan minderimsi şeyler varya hah sorum onun hakkında. Kızım henüz park yatağında bizimle yatıyor ama gündüz orada oyalanması için odasına aldığımız beşiğe yatırıyorum oyuncaklarla dönenceyle oynuyor bende işimi hallediyorum 10 15 dk. Ama gel gelelim o boşluklardan bacaklarını çıkarıyor, kafasını vuruyor, ağzına almaya çalışıyor. Kızım 6 ay 22 günlük bu arada ve çok dağınık yatıyor park yatakta bile ya eli ya bacağı bizim yatakta 50 kez yer değiştiriyor uyurken. Odasına geçtiğinde nasıl olacak bilmiyorum. Minderleri tak diyen oldu ama beşik kenarına takılan minderlerde tehlikeli diye biliyorum. Hem psikolojik hem de boğulma açısından. Ne yapacağımı şaşırdım çözüm bulan varsa lütfen bana yardımcı olur musunuz