ozgesahiiin o kaşıntı olmaya devam edicek, annem 14 yıl önce sezaryen oldu normal diyor bir süre daha olucak dedi. Ben de 13 ay önce sezaryen oldum hala pembe ve kabarık, ara sıra bir kaşıntı tutar ki içim gider yani. Tabii kaşıyamam, kaşıyınca bir şey anlaşılmıyor çünkü. Normal kıyafetimin üstünden ovuştururum biraz