Busra_VrL Hadi bakalım gelsin içimizden en cok istedigimiz 3 dilek. Ya da şöyle söyleyeyim. 3 dilek hakkımız olsaydi ne isterdin 😊
gly92-asya20 Busra_VrL coronanin bitmesi. Ulkece refah ve huzurlu bir yaşam. Ve bundan sonra isteyeceğim her dilegin olması.
DoganurcaN Busra_VrL sen 3 milyon 750 milyon milyar’ım olsun isterim, sonura sakin sessiz bir tatil kasabasında evim, bide kaynanamla arkadaş gibi olmayı, o kadan teşekkürler🧚🏼♀️
Busra_VrL Zuhallkahraman hanı diyolar ya parayla saadet olmaz diye. Aslinda para da bi mutluluk dimi. Biz kendimizi kandırıyoruz
Buglem_Bugra Busra_VrL 1 ailemin baskasi olmasını isterdim 2 eşimin. Annesinin de başka biri olmasını isterdim çünkü nefret ediyorum 3 de çocuklarımla birlikte sağlık huzur içinde yaşamak isterdim😊
Betim Busra_VrL dileklerimden bir tanesi tüm hasta bebeklerin tedavi gereken tüm hastaların şifa bulması için çok çok zengin olup yardım etmek şifalarına vesile olmak isterdim. Diğer ikisini detaylı düşünüp yazacağım ☺️
Zelisskk Teomomm tam deli dolu yaşadığımız yaşlar 🙄valla bende bi 15 e dönmek isterdim ama napalım artık geriye dönemeyeceğimize göre şimdiki zamanlarımızı iyi değerlendirelim 🤗