Taze-Anne28 Buna güvenli bağlanma diyemeyiz tam, zaten anne bebek arasında çocuk anne karnındayken bir bağ başlıyor ama mesela bu durum anneden sürekli ilgi beklemesi, yanında dursun yanımdan gitmesin, başkası alınca annesini araması ağlaması vs durumları olmuyor. Bir nevi takip ettiğiniz Adem Güneş ki bence takip etmeyin o adamı ama bu konu da haklı. Bağımsızdan kasıt şu; çocuk bir oda da kendi oynayabilir annesi başka bir yerde iş yaparken seslenmesi bile çocuk için güven verir ve devam eder. Yani aslında annenin evde olduğu ve seslendiği, ağladığı zaman direkt yanına geleceği güveni anne ona vermiştir. Annesi sarıldığında sakinleşmesi elbette aralarındaki güzel bağdan kaynaklanıyor anne kokusu kucağı her çocuğu mutlu eder zaten. Bunu ilerleyen zamanlar da daha net anlarsınız.