Rabia112 Sade hoş bi şeyler yapmak istiyorum memleketimizde de değiliz çok kalabalık da olamıcaz fikir önerilerinizi bekliyorum 🤗 Görselde yükleyebilirsiniz çok sevinirim 🤗
Portakalkokusu Rabia112 Ben burda bir arkadasin konseptini gördüm çok beğendim sade ve şıktı onu yapacağım bizde gurbetteyiz ve az kişi gelir
Portakalkokusu Rabia112 @balporsuguu bu arkadaşın konseptini beğendim kendisi atsın isterseniz görürse atar benim atmam uygun olmaz
Eymencvk Rabia112 bizde evde yapıcaz patron bebek konsepti gibi düşündüm maliyeti yok fazla e pasta vs kendim yapıyorum Safari konseptleri yada kendiniz üreteblrsnz malzemele alıp keçeli kağıtlardan diş buğdayında yazılar yazmıştım ben birde kral tacı yapmıştım 😅
Rabia112 Eymencvk bende el işi becerisi sıfıır deseem 🙈 Ama fikirleriniz için çok teşekkür ederim ☺️ Safari konseptine bakınayım biraz ☺️
Vefameric Rabia112 https://resimyukle.io/g/SemNsJIZmE Bizim dogum günümüz de böyleydi Fikir olsun size de 😊
ebz09 Rabia112 https://www.hizliresim.com/dqwnkeu Bizim boyleydi🥰 https://www.hizliresim.com/gb8agkl Buda 2 yas