Gokce1504 düşük riskim vardı,3 4 ay kadar dikkt ettim,sonra erken doğum riski oluştu,2serum yedim,sezaryan oldum,sezaryanim zor geçti,nefes sorunu vs yaşadım,bitmeyen öksürük tuttu o süreçte,kızım emme reddi yaşadı,2aya kadar zorla emzirmeye calsitim,olmadı,2,5ay boyunca sahip verdim,sonfa dayım vefat etti, üzüntüden sütüm gitti..kolik bir bebektine gece ne gündüzüm belliydi,tabi kalıcı olarak ne zorladı derseniz uykusuzluk derim,kızım iki yaşına gircek hala uykumu alamıyorum, diş,o bu derken gerçekten uykuzuluk etkiliyor insanı,yorgunum….