Nuryalcndag Prensimm bende panik ataklı bir anneyim hayat bize daha zor, öncelikle tahlil ver ardından gastroenterolojiye git elerjiye gitme hemen ben o hatayı yaptım
Prensimm Nuryalcndag gerçektende daha zor en ufak şey bile insan dağ. Yapıyor gözünde Allah daha kötü şeylerden esirgesin korusun.
Nuryalcndag Cerenratar canım bizde de çıktı çıkıyo hatta ama bize birşey demiyorlar hatta önemsemiyorlar neden acaba 🤦♀️tahlil sonucunsda tam olarak ne çıktı
Cerenratar Nuryalcndag tahlil sonucu evrak olarak benim elime geçmedi doğumu özel hastanede yapmıştım doğduğunda ilk kontrol eden doktorumuzla devam ediyoruz yine biz muayene olduk tahlilleri verdik eve geldik kendisi sonuçları bize arayıp söyledi ilk önce alerjiden şüphelendik ama alerji değil enfeksiyon dedi ama sonuç da ne yazıyo bilmiyorum
Muzilikaaa Prensimm memeucunda çatlak varsa emerken kılcal damar çatlamasından kan da emmiş olabilir bu da kakada az kana neden olurmus ebem söylemişti
esilamerveker O aylarda benim kızımda öyleydi tahlil falan yaptırdık birşey çıkmadı. Birşeye alerjisi de olabilir korkmayın. Bir de kaka yaptığı zaman götürün acile. Çünkü yarımsaat içinde yapılan kakayı tahlile sokuyorlar . Bir dağa kanlı yaparsa hemen götürün
Agg0207 Prensimm mukuslu kakada yapıyor demişsniz alerjinin bir diğer belirtiside yeşil mukuslu kaka oluyor genelde .
Agg0207 Prensimm süt alerjisi geçici birşey yanlız diyet uygulamak gerekiyor emziriyorsanız mutlaka çocuğun vücuduna alerjisi oldugu besini hatırlatmaman gerekli yoksa alerjinin geçme süreside uzuyor ama ihmal etmeyin mutlaka götürün süt alerjiside önemli bir konu malesef 😕😕