Merhaba 2 buçuk aylık bebeğim doğduğundan beri burun tıkanıklığı var en az 2 kere temizlemem gerekiyor yoksa çok tıkanıp emmekte nefes almakta zorlanıyor, doktor normal demişti ama ben hiç yeğenlerimde bu kadar oldugunu görmedim, nem makinesi de kullanıyorum acaba bildiğiniz rahatlatıcı bi yöntem var mı birde normal mi acaba gerçekten?